dimecres, 21 d’octubre del 2009

Noves amistats

Hola a tothom, estic molt content de pertànyer al blog CATACLICK, sobretot perquè així podré compartir les meves experiències amb els companys i companyies de la classe.
De moment ja he ampliat el meu cercle d'amistats amb la Roser i la Rosa que pel que veig son dues persones molt sensibles i molt agradables. Espero que aquest nou curs sigui profitós per a tothom i ens enriqueixi a tots.
Al llarg de la meva vida ( ja tinc 66 anys )he tingut moltes aficions o hobbis, m'hagrada dibuixar, desde l'any 1982 fins el 1992 vaig col·laborà amb un dibuix d'humor (acudit) cada setmana a La Veu de l'Anoia, hi ha gent que encara s'enrecorda.
També m'agradava pintar, vaig partcipà en molts concursos arreu de Catalunya de pintura ràpida , i també he participat en diferents exposicions tant a Igualada com a la comarca.
Després se'm va acudir fer ballar gegants junt amb els meus fills que tocaven la gralla. Vaig arribar a ser Cap de Colla dels Geganters d'Igualada, amb els quals durant deu anys vam recórrer molts indrets de Catalunya, i fins i tot vam actuar a Paris , Lecco, Andorra ...
Ara em dedico a la interpretació teatral . He format part de La Tarima, Gralla, Teatre Nu , Greta & Aurora, Grup de teatre de Castellolí Grup de teatre de Montbui, Grup de Piera , Agrupació Teatral de Calaf etc.
També m'agrada cantar , i pertanyo a la Agrupació Coral la Llàntia amb la qual anem a cantar a diferents llocs de pais.
Però allà on em trobo més a gust és amb la gent de teatre, sobretot amb el jovent el qual maccepta molt bé encara que hi hagi la diferència d'edat.
Ara estem preparant tres obres: El sopar dels idiotes, que hem d'anar a representar a Sant Joan de Mediona el dia 29 de novembre, Morir o no morir amb el grup de Calaf el 8 del mateix mes, i ja estem assajant els Pastorets de Calaf, uns dels més famosos de Catalunya, per estrenar-los el dia de Nadal, i fer-los tot el mes de gener i part del febrer.
Com podeu observar d'aburrir-me no m'aburreixo pas, encara em falten hores per poder fer més coses que voldria.

4 comentaris:

  1. ! QUE TAL NARCIS¡
    Como dices veo que no te haburres , lo creo, con la cantidad de actividades que haces cualquiera , para mi también es un placer, tenerte como compañero de clase. Me a encantado tu entrada en " CATACLIK " . ROSA

    ResponElimina
  2. Felicitats per la teva entrada Narcis. Es un honor comparti el curs amb una gent tan maca com vosaltres.
    Amb tantes aficions ja es segur que no t'aboreixes, es importan dedicar-se al que t'agrda per viure feliç.
    En hora bona. Roser

    ResponElimina
  3. Gràcies a totes dues, espero que ens ho passem d'allò més be aquest curs, i aprenguem coses noves.

    ResponElimina
  4. !Hola Narcis! creo que deveriamos saber llenar nuestras vidas, de cosas o actividades que nos goste,¿Y tu lo has conseguido? lo mismo que logras, con tus cualidades, que los demas difruten, a traves del teatro etc. No se, cuando pero tengo ganas de apludir, a nuestro compañero.
    Posiblemente a Calaf.
    Encarna.

    ResponElimina