divendres, 9 d’octubre del 2009

HOLA!!!

Hola Cataclick: no sé com he arribat fins a tu. . Soc mollllt inexperta. pot ser per què m'ha convidat el Andreu, i jo com soc bona alumna he seguit el rollo!. Ara no sé que dir-te, peró et dono la benvinguda amb aquestes flors. Em presentaré, em faix dir reser, tinc bastants anys, jubilada, molt inquieta, estic casada amb dos fills i quatre nets, m'agrada llegir , fer ganchet, també caminar per la muntanya e intento sé bona persona Ja veus quin currículum "més intens".

El meu blog es diu " notesmoltintimes" Com el seu nom indica es per escriure les meves tunteries, al principi no volia que entres ningú, ara ja m'agrada que em visitin ( he perdut una mica la vergonya) Segueixo diferents blogs i he conegut persones molt maques i serioses, com Piedad que es de Igualada, Conchi una mestra de Còrdova, Sabela jubilada de A Coruña, i he Trobat les antigues companyes de col·legit desprès de 50 anys per mitja del blog "sombras del ayer" i ara ens comuniquem per "ecos del castillo". En fi que estic contenta d'entrar en aquest mon de la informàtica.

Por avui ja en tens prou Cataclick, un altre dia quan estigui més inspirada ja tornaré a fer una nova entrada ara espero que el Andreu i altres companys també escriguin.


reser

4 comentaris:

  1. ROSER:
    Enhorabuena por tu entrada en ! CATACLICK ¡ el blog que a partir de ahora compartiremos todos tus compañeros, has sido la primera ahora debemos continuar los demas. ROSA

    ResponElimina
  2. Roser! hola compañera! me alegra encontraros en CATACLIK! entrare de vez en cuando para compartir con vosotros vivencias del dia a dia.
    Gracias profe por invitarme espero tambien ver escritos tuyos. Besos para todos. Maria Luz (MARI)

    ResponElimina
  3. !Hola Roser: Dices que te gusta que te visite. Aqui estoy para felicitarte,lo bien que redacta, y esas bonitas flores, decorando tu espacio.
    Lo haces muy bien. Encarna.

    ResponElimina